Åkte till Hudik på föreläsning!!

.
Fredagen den 9 oktober åkte Jean, Tommy, Marita, Camilla & jag till Hudik.
Vi skulle på föreläsning om beroende som Lions ordnade.
Det va rödafjädern kampanjen mot beroende.
Hjärnfonden & Lions har ett projekt ihop & alla pengar som dras in på röda fjädrar går till hjärnforsning om beroende. Jätte bra tycker jag.
Det går jätte mycke pengar till canser forkning & nästan inget till hjärnforskning tråtts att MYCKE fler dör av hjärnsjukdommar som parkinson, stroke & beroende mm än av canser. Rätt konstigt faktiskt.
.
Det va 3 föreläsare, men Bitten va bäst. Tråtts att jag hört henne massor m gånger farsineras jag av henne.
Jag skulle villja stoppa in ett usb-minne i hennes huve å sen föra över det till mej : )
Jag vill ha all hennes kunskap.
Nästa vecka åker jag till Forsa igen å gå tänkte jag ta en dag å skriva lite om beroende. Då har jag mer tid.
För här hemma snurrar allt bara på. Barnens aktiviteter, placeringar, jobb, renovering.....jag hinner ngenting just nu känns det som. Men men, på söndag bär det av till norr & plugg & vila : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0