Lite tips om vart du hittar bra grejer 1 (d kommer fler ; ) )

D tar ju sin lilla tid i början när man ska gå & handla.
Läsa på allt!!
Nästan allt innehåller ju socker, tom. kronfågels frysta kycklingfileer innehåller det.
Lidls är sockerfri. Men hälst ska du ju hitta en uppfödare så är inte köttet så stressat. För jag tror ju att dom stresshormoner kycklingen, grisen eller va d nu är har utsöndrat, finns kvar i köttet & jag tror inte att vi mår bra av det.
Men nu när jag ätit LCHF ett tag har jag hittat mina favoriter.
Lidl har mycke bra köttprodukter. Bla har dom bacon utan socker, korvar m väldigt hög kött % som är sockerfri, jätte goda ölkorvar & lufttorkad skina utan E!!! Kolla innan du handlar för långtifrån alla produkter på Lidl är sockerfria.
.
När vi kommer till Kryddor så är d ett gissel!!! Massor m kryddor innehåller socker eller glutamat (E621). Men på Ö&B finns massor m kryddor UTAN båda!!! Deras all- & grillkrydda är ok. Sen har dom värdens godaste vitlökspeppar. Bar älskar den!! Lamm kryddan & fiskkryddan är oxå i topp. När du ändå åker dit så passa på att fylla på ditt kryddföråd, för kryddorna är riktigt bra & billiga.
.
När jag kommer på mer så skriver jag det. Fråga gärna så ska jag göra allt för att ta reda på det du undrar över : )
.
Ha d bra & Lycka till

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Man kan handla jättemycket bra saker på lchfbutiken.se!

2010-03-20 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0