Äntligen är hemsidan klar!!!

Äntligen är min hemsida klar.
.
www.rattfett.se
.
Eller iaf så klar att den går att använda. Om 1½v kommer en tjej från IT rådgivaran & hjälper mej m min internetbutik.
Nu är det bara å tuta & köra.
Känns jätte roligt. Nu får jag hålla på med det jag vill & brinner för. Äntligen har jag hittat rätt.
.
Jag kommer att börja blogga mer på en lösenordsskyddad blogg framöver, som man får lösenordet till när man är i mitten av Smart start.
Så framöver kommer jag va ännu mer frånvarande här, men kanske att jag gör nått inlägg då & då.
Allt finns ju kvar här.
.
Kram kram Helena

Kommentarer
Postat av: Birgitta Höglund's Mat

Hej Helena. Vad mycket gott du har på din blogg, hittade hit från en länk hos Anna Hallén. Lussemuffinsen måste jag testa till jul.

Lycka till med hemsida och kostrådgivning. Det behövs, många som behöver hjälp att hitta till rätt mat ;)

2010-09-24 @ 07:24:43
URL: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com
Postat av: Gunilla Ullenius

Vill bara tala om att här uppe i Luleå finns jag som då och då är in på din hemsida. Fin är den! Det är kul att det finns medsystrar som förstått det här med LCHF. Ha en bra dag!

2010-10-05 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0