Det e mycke nu!!!!!

Hej hopp alla Sockerråttor!!!
.
Jag har så himla mycke nu så jag hinner inte blogga för tillfället som ni kanske märkt.
Jag håller på å utbilda mej så jag kan hjälpa er alla som vill med specilagjorde menyer för er, inköpslistor & kosttillsott så ni kan må JÄTTE bra!!
.
Jag är ju utbildad beroendeterapeut & nu håller jag på m Basmedicin & mickronäringslära.
Mitt i allt pluggande han jag 2 killar placerade, jobbar 25%, går starta egetutbildning, renoverar.....& inte nog med det så är jag just i skrivande stund  utanför Hudiksvall på Frägsta Kulturgård & lagar mat på en av Bitten Jonssons intensivveckor.
JÄÄÄÄÄTE KUL!!!! Önkska att  jag kunde vara här på alla veckor : ) Det är en vecka som jag tycker att ALLA sockeraddikts skulle gå. Skit bra!!
.
Jag hoppas att ni har överseende & har använding av dom recept som finns.
Hoppas att jag det har lugnat ner sej till hösten....då ovar jag att det kommer mer ; )
Så har jag lovat några tjejer här att lägga ut sillrecept, så det kommer innan midsommar så ni hinner göra en god sill utan socker tills dess.
Ha det nu så jätte bra tills nästa gång vi hörs.
.
& kommihåg. Slå inte på dej själv. Ingen är perfekt!!!!!
Stå på dej, för annars gör någon annan det.
.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0