Lax m fetaosttäcke

.
.
.
Efter en LÅÅÅÅÅNG dag på mitt nya jobb blev d snabb mat hemma.
.
Jag svängde bara ihop lite lax. Helt ok, man jag är en sås tjej så lite tort tycker jag att d blev. Man kan ju slå på lite havre (eller vanlig) grädde i formen.
Men men, heltok vart d.
.
.
Så här gjorde jag:
.
*8 Laxfilé bitar i portions storlek
*200g Fetaost
*1 förpackning champinjoner (tror att d är typ 200g kanske)
*8 mini tomater
*2 gula lökar
*100g smör
.
*Smöra en form m allt smör
*Lägg i fisken, salta & ha på grönsakerna & smula på osten.
*In i ugnen på......ja just d 225grader ; P
*Låt d bli gyllenbrunt, kanske 12-15 min
*KLART!!!!
.
.
Vi åt det m avocado, ruccola & kokta sockerärtor.
Helt ok, men som sagt, lite sås hade ju inte suttit helt fel.
.
.
Lycka till

Kommentarer
Postat av: Bitten

Nenna, den är underbart snygg och hur i hela friden gjorde du detta så snabbt??? jag lägger en länk på min nya hemsida när den kommer snart hoppas jag.

varma hälsningar

Bitten

2009-09-10 @ 21:29:39
URL: http://www.bittensaddiction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0